Ритейл по-київськи: як «АТБ» змінює українську торгівлю

12:51 18.08.2020

Добре знайома кожному з нас мережа «АТБ» сьогодні охоплює 24 області України, включаючи й Київську. В 293 населених пунктах країни відкрито вже 1144 інноваційних і комфортних магазини найбільшого вітчизняного ритейлера. Більше трьохсот із них працюють у нашому столичному регіоні. Ці показники постійно зростають, оскільки мережа динамічно розвивається. 

Ритейл по-київськи: як «АТБ» змінює українську торгівлю

Компанія щорічно відкриває приблизно сотню нових магазинів, а також проводить модернізацію не менш як п’ятдесяти маркетів. Аби на прилавках кожного з них були гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності, лідер ритейлу створив одну з найбільш розгалужених логістичних інфраструктур у країні. В різних регіонах побудовані мультитемпературні складські центри європейського зразка. До кінця поточного року їх буде вже десять. Асортимент маркетів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, 900 з яких представлені продукцією власних торгових марок. Цінова політика компанії залишається незмінною – вартість будь-якого товару на прилавках «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Клієнт завжди може купити якісну продукцію і при цьому заощаджувати гроші. Супермаркети торговельної мережі вже кілька років поспіль проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який у розвинених країнах вважають своєрідним знаком якості. Корпорація «АТБ» має  власний відділ контролю, який регулярно проводить внутрішні перевірки, що не поступаються суворим міжнародним аудитам.

Зручне розташування магазинів, великий паркінг, облагороджена територія навколо маркетів, по-європейськи комфортні умови, доступні ціни та величезний асортимент якісних товарів – усе це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів українців. Безперебійно забезпечувати клієнтів, у тому числі й жителів Києва, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними  цінами компанія може завдяки оптимізації багатьох бізнес-процесів і принциповій відмові від послуг посередників. «АТБ» завжди працює з постачальниками продукції тільки напряму. Враховуючи масштаби бізнесу, виробникам вигідно підписувати ексклюзивні контракти з галузевим лідером.

Читайте також: «АТБ» передав продуктові набори жителям постраждалих від повені населених пунктів

Опираючись на європейський досвід, а також щедро інвестуючи у власні інноваційні розробки, компанія зуміла вибудувати ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Вже багато років «АТБ» утримує лідерство в галузі за різними показниками. Це товарообіг (за шість місяців 2020 р. він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш як 60 тис. осіб), карта присутності, створення нових робочих місць (останній фактор вельми важливий для невеликих міст).

За цими цифрами –  податки, сплачені в державний і місцеві бюджети, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а також програми допомоги та підтримки… Сьогодні можна сміливо говорити про те, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну протистояти будь-яким викликам! Ми не зупиняємося!” – повідомив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ». 

Багато років працюючи у сфері вітчизняного ритейлу, «АТБ» стала драйвером усієї галузі. І в цьому немає нічого дивного. Торговельна мережа фактично познайомила українців  з форматом магазину самообслуговування. «АТБ» тоді став першим українським маркетом, де можна було самостійно наповнювати кошик продуктами, що сподобалися. Багато з того, що сьогодні є звичною справою для будь-якого супермаркету, свого часу було протестовано, впроваджено, а в деяких випадках і розроблено саме в цій торговельній мережі. Це системи підвищення енергоефективності, рекуперації тепла, сучасні онлайн-сервіси, диджитал-рішення, які роблять процес купівлі більш комфортним, безпечним, зручним, а отже, європейським.

Компанія встановила високу планку для всієї української торгівлі. Тільки за останній час були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ». Раніше скасовану паперову книгу скарг і пропозицій замінив інтелектуальний чат-бот, з яким можна спілкуватися в Viber і Telegram. У магазинах мережі зараз встановлюють поштомати. На стадії впровадження технологія Scan&Go, що дозволяє покупцеві самостійно сканувати товари й оплачувати їх у мобільному додатку.

Читайте також: Підсумки акції: четверо киян отримали нові Citroёn C-Elysee від «АТБ»

Великий Київ у Google News

підписатися