Як повідомляється, станом на середину квітня будується основна постійна траса Подільського мостового переходу з тимчасовими технологічними під’їздами для доступу спеціалізованого, будівельного та технологічного транспорту.
Зараз на лівобережжі паралельно відбувається кілька процесів будівництва:
- споруджуються тунелі метро між станціями “Затока Десенка” та “Райдужна”, які далі прямуватимуть в бік Троєщини;
- триває підготовка до “проколу” під залізницею та дороги на Троєщину.
Наразі відомо, що рух транспорту на з’їздах та заїздах на Подільський міст буде організовано з вулиці Набережно-Хрещатицької в напрямку проспекту Романа Шухевича та вулиці Оноре де Бальзака та у зворотному напрямку , повідомили в КМДА.
Також будується ділянка дороги від вулиці Петра Вершигори до розворотного кільця трамвая (у напрямку до вулиці Оноре де Бальзака).
Що зараз відбувається на будівництві
Наразі здійснюються такі роботи:
- виправлення профілю колій трамвая,
- мощення міжколійного простору залізобетонними плитами,
- влаштування конструкцій дорожнього одягу вздовж трамвайних колій
- будівництво підпірних стін.
Під час наступного етапу будівельники винесуть інженерні мережі залізниці, розберуть колії та залізничну платформу та влаштують палі тунелю в насипі.
Вартість проєкту
Як повідомили у міській адміністрації, за цінами 2021 року:
- кошторисна вартість будівництва з‘їздів складає 602,8 мільйона гривень;
- загальна кошторисна вартість проєкту будівництва Подільського мостового переходу у 2021 році складала 19,922 мільярда гривень.
Генеральним підрядником будівництва є ТОВ “ЕКО-БУД-ТРЕЙД”.
Рух громадського і автомобільного транспорту: коли це станеться
Добудова заїздів з Троєщини дасть змогу запустити нові маршрути, але в КМДА точно не анонсують їх: “Питання щодо запуску громадського та інших видів транспорту мостовим переходом будуть прийматися на рівні Київської міської військової адміністрації”.
Рух автомобільного транспорту Подільським мостом місто планує запустити на початку осені 2024 року.
“З’єднання Подільського мостового переходу з вулицею Оноре де Бальзака та запуск приватного транспорту цією ділянкою дороги дозволить зменшити навантаження на Північний міст і трафік транспорту з/на Троєщину”, – додають в адміністрації столиці.
Читайте також: Подільський міст не фарбували, а 4,5 млн до кишені поклали: на розкраданні коштів попалися посадовець і генпідрядник
Далі мають добудувати естакаду в бік проспекту Алішера Навої на Воскресенці, що з‘єднає міст з Воскресенським проспектом. А потім вже настане черга метро.
Нагадаємо, трьом посадовим особам повідомлено про підозру у межах провадження щодо заволодіння бюджетними коштами у сумі 104 млн грн, виділеними на будівництво Подільського мосту.
До слова, “ВК” у 2021 році опублікував фото і відео, як будували Подільський міст і метро на Троєщину у 2021 році.