Творчі роботи скульптора Олександра Архипенка поєднують кубістичні експерименти з пластикою людського тіла. І цієї весни їх нове відображення зможуть побачити чоловіки та жінки на вулицях міст, у офісах та в подорожах країною і світом. Компанія, яка виробляє трикотаж ще з 90-х років, презентує нову сезонну колекцію, натхненну творчістю митця.
“Його скульптури – це діалог між матерією та повітрям, тілом та простором, опуклим й ввігнутим. Мене надихнуло те, як він руйнував канони та впроваджував новітнє“, – розповідає дизайнерка RITO Альона Пікуль.
Палітра кольорів весняної колекції поєднує відтінки молочного та мармурового, червоної теракоти, темно-синього, піску та чорного. Дизайнери запропонували мереживні в’язані брюки, топи, сорочки, а також віскозні сукні й спідниці.

Мотив сітки на одязі уособлює зв’язок між матеріалами колекції. У процесі створення одного з принтів дизайнерка власноруч сплела сіть з грубої мотузки, експериментуючи з її об’ємністю та грою світла й тіні, що зафіксувала на світлині.
Це зображення лягло в основу графічного принту на шовкових хустках, де переплетення ниток утворює ефект мармурової фактури, нагадуючи фрагменти скульптур.



