Роботи художників світу: від України до Бразилії, від Конго до Норвегії можна подивитися безкоштовно

Автор: Оксана Тупальська
17:32 08.10

У PinchukArtCentre почалася масштабна виставка 21 номінанта та номінантки на одну з найпрестижніших міжнародних премій у сфері сучасного мистецтва – Future Generation Art Prize 2024. 

Роботи художників світу: від України до Бразилії, від Конго до Норвегії можна подивитися безкоштовно Фото: Ясмін Ель Меліґі, Єгипет

Теми робіт охоплюють найактуальніші питання нашого часу: від особистих історій втрат до глобальних питань переосмислення колоніального минулого, теми ідентичності, війни та жіночої солідарності.

Глядачів запрошують:

– 21 художня робота митців та мисткинь з усієї планети
– Найбільш актуальні теми у сучасному мистецтві 
– Знайомство з різноманітними художніми підходами

Під час наших перших розмов з художни_цями ми відчули сильну солідарність, через бажання автор_ок пов’язати свій досвід з Україною. Цей зв’язок з’явився під час обговорення абстрактності статистики війни, особистих історій втрат та глобальних практик стійкості, – каже Інга Лаце, співкураторка виставки.

Та додає: 

Ми також почули численні емансипативні голоси жінок — історії і досвіди тих, хто історично був пригноблений або маргіналізований у різних частинах світу, але зараз знаходить свою опору. Ці розмови привели нас до питання про те, як у моменти політичного глухого кута може з’явитися надія — як можуть формуватися рухи, які спрямовують тіла та енергію до надії, спротиву і, зрештою, звільнення.

Виставку можна відвідати до 19 січня 2025.

Час роботи: Ср-Нд, 12:00-21:00 (Артцентр не працює у випадку повітряної тривоги)
Де: Вул. Велика Васильківська/Басейна, 1/3-2
Скільки: Вхід вільний

Робота Діни Мімі з Палестини “Тисяча збитих рук”

Діна Мімі — палестинська художниця й кінорежисерка, яка живе між Палестиною та Нідерландами. Мімі створює експериментальне кіно й читає лекції-перформанси, в межах яких досліджує, як і коли тіла стають точками опору. Мімі експериментує із взаємодією звільнення, мрій і руху, переплітаючи знайдені кадри з відзнятими нею самою. Спираючись на слова Франца Фанона:

Перше, чого вчиться корінний житель, — це залишатися на своєму місці й не виходити за певні межі… Мені сниться, що я стрибаю, плаваю, бігаю, деруся вгору», — фільм відтворює фрагментарний сон, накладаючи пікселізовані зображення на кадри високої роздільної здатності, щоб розширити уявлення глядач_ок про визвольні повстанські рухи.

Великий Київ у Google News

підписатися