Про хід робіт розповіли у “Київавтодорі”.
Так, за словами дорожників, на мосту через Дніпро зняли пошкоджене покриття, очистили ортотропну плиту й розпочали наносити нову гідроізоляцію.
Як пояснюють у “Київавтодорі”, цей процес – тривалий, адже вимагає її повної полімеризації. В цей час, задля виключення порушення цілісності шару гідроізоляції, фахівці працюють на інших ділянках відкритого покриття мосту.
Згодом на мосту влаштують нове асфальтове покриття.
Також розпочали капітальний ремонт деформаційних швів на естакадах Південного мосту через р. Дніпро.
Аби пришвидшити роботи – замінюють одразу декілька деформаційних швів. Всього на естакаді Південного мостового переходу 46 швів, 28 з яких – замінили раніше. Загалом лишилось замінити 18 таких елементів.
Дорожники визнають: на стан старих деформаційних швів на Південному мосту надходить чимало скарг.
Проїжджаючи їх, водії пригальмовують. Через це ускладнюється проїзд.
Зауважимо, Південний міст через р. Дніпро побудований в 1990 році. Нині трафік на переході близько 110 тис. авто за добу. Це у 6 разів перевищує проектну інтенсивність. Значна частина трафіку – транзит.
Нагадаємо, рух на на Південному мосту частково обмежили з 24 серпня до 1 жовтня. Через це на лівому березі утворюються затори на цілі райони.