Як повідомляє “Київавтодор”, на мосту відремонтували частини, які потребували першочергового оновлення – крайні праві смуги (півтори смуги у кожному напрямку).
Так, було замінено залізобетонний вирівнюючий шар і гідроізоляцію, влаштовано 2 шари асфальту загальною площею близько 8 тисяч кв. м. Протяжність – 780 м у кожному напрямку.
Враховуючи, що частину робіт виконували при низьких температурах, використали асфальтобетон зі спеціальними енергозберігаючими та адгезійними добавками, які дозволяють влаштувати покриття за мінусових температур.
Склад полімеро-асфальтобетоннної суміші розроблено науково-технічним супроводом Національного транспортного університету згідно із ГБН В.2.3-218-547:2010 (влаштування асфальтобетонних шарів дорожнього одягу при низьких температурах).
У комунальній корпорації зауважують, що на залізобетонний вирівнюючий шар, гідроізоляцію і покриття діє гарантія 5 років.
Нині на Північний міст і міст через р. Десенку збільшилось навантаження у зв’язку із обмеженням руху на інших ділянках вулично-дорожньої мережі. Такі ремонти забезпечують експлуатацію споруди в належному режимі“, – пояснюють дорожники.
Читайте також: Один з символів незламності чекає на киян: Скляний міст відкрили після ремонту
Нагадаємо, нещодавно на мосту через Десенку виконали протиаварійний ремонт.