При всіх перевагах великого Range Rover з його технічним оснащенням і розкішною обробкою, багатьом покупцям не вистачало спритності і динамічності. 5-метровий позашляховик з кліренсом до 30 см і завищеним центром тяжіння неможливо зробити динамічним. Такий престижний автомобіль рідко водили самі власники, наймаючи водіїв. Тому розробники робили акцент на комфортності пересування і дорогий обробці.
Полегшена версія Range Rover Sport створена для водіїв, які хочуть водити самостійно, насолоджуючись динамічністю автомобіля. Щоправда, вийшло це не з першого разу. Позашляховики першого покоління з приставкою “Спорт” були рамними, мали важкий кузов і по ходових характеристиках не відрізнялися від старшого брата.
Друга спроба була набагато успішнішою. У 2013 році британська автокомпанія представила друге покоління Range Rover Sport з алюмінієвим кузовом, яке досі залишається на ринку. З моменту виходу модель пережила вже два рестайлінги. У 2017 оновили мультимедійну систему. У 2018 авто отримало новий бампер, лінійку сучасної оптики, а також новий салон. Крім біксенонових фар, з’явилися світлодіодні, лазерні та матричні. Фари ефектно виділяються на дорозі завдяки оздоблення LED-смугами.
Чим вирізняється Range Rover Sport 2018?
Шанувальники британського бренду впізнають рестайлінгову версію позашляховика по світлодіодним ходовим вогням, брутальному бамперу з масивними повітрозабірниками, а також оновлених радіаторних гратах. Всі нові моделі британської компанії мають грати у вигляді стільників, а також світлодіодні фари в базовій комплектації. Для цього позашляховика пропонують диски, розміром від 19 до 22 дюймів. Для українських доріг оптимальними називають 20 або 21 розмір. На 19 дисках комфортно їздити взимку.
Салон зазнав ще більших змін, ніж екстер’єр. Найбільш уважні покупці помітили, що оновлений інтер’єр практично повторює дизайн моделі “Velar”. А спільного у них чимало: консоль, центром якої стали два монітори, системи Touch Pro Duo, а також оформлення панелі приладів. Інформаційно-розважальна система працює на базі двох сенсорних дисплеїв, які тішать насиченими кольорами і відмінною графікою. Але сильно засмучують швидкістю відгуку. Це проблема всіх британських позашляховиків, де роботу 3-4 сенсорних панелей звалили на один процесор.
Від “Велару” також взяли мультифункціональне рульове колесо, де замість звичних клавіш розмістили глянцеві сенсорні панелі. Вони облаштовані підсвіткою, тому їхдобре видно в темряві. Наскільки вони зручні – судити складно, але виглядають приголомшливо. У салоні багато глянцевих елементів, як, наприклад, блок регулювання бічних дзеркал. Це додає автомобілю особливого лиску. Оснащення моделі повністю залежить від обраної комплектації і побажань клієнта.
Додаткову інформацію про комплектації і вартості Рендж Ровер Спорт шукайте за посиланням. Це сайт офіційного дилера Land Rover Київ Аеропорт, розташованого на Бориспільському шосе.