ПриватБанк запустив новий канал зв’язку з клієнтами

Автор: Любава Лисичкіна
23:42 23.01

Мова йде про інноваційну розробку Google, яка надає більше можливостей, ніж звичайні SMS.

ПриватБанк запустив новий канал зв’язку з клієнтами Фото: ілюстративне

Як повідомляється,  ПриватБанк впровадив сучасний канал комунікацій для клієнтів – RCS-повідомлення.

Ця технологія дозволяє клієнтам:

  • швидко взаємодіяти з банком;
  • користуватися акційними пропозиціями та виконувати операції в повідомленнях.

На першому етапі сервіс доступний для пристроїв Android по всій Україні, а зараз планується запуск для iOS.

Щоб почати користуватися RCS-повідомленнями, достатньо увімкнути цю функцію в налаштуваннях «Google Повідомлення» на смартфоні з Android 5.0 і вище:

  1. Відкрити “Повідомлення Google”.
  2. Обрати “Налаштування” у верхньому правому куті.
  3. Перейти до розділу “RCS-чати” та актив

RCS (Rich Communication Services) – це інноваційна розробка Google, яка надає більше можливостей, ніж звичайні SMS, забезпечуючи інтерактивне та безпечне спілкування з банком. Технологія підтримується провідними операторами України: Київстар, lifecell та Vodafone Україна.

До слова,  як заробити понад 20 тисяч гривень в Києві без досвіду роботи.

 

Великий Київ у Google News

підписатися