Про це повідомив КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Зокрема, серед загальної кількості звернень:
- опрацьовано 325 заяв на укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;
- видано 103 довідки, зокрема, дублікати рахунків-повідомлень та завірені копії документів;
- проведено 1120 звірянь щодо нарахувань і оплат, прийнято первинні документи щодо заміни та повірки лічильників, здійснено актуалізацію та перерахунок за фактичними показаннями лічильників.
Комунальний концерн нагадує, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно через діючі канали обслуговування (телефон, скриньки для прийму звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).
Як віжомо, що з 18 квітня за попереднім записом та визначеним переліком питань у Києві відновили прийом споживачів два сервісні центри – у Дніпровському та Шевченківському районах, а з 2 травня сервісні центри «Центру комунального сервісу» повністю відновили прийом споживачів за попереднім записом.
Нагадаємо, “Паспортний сервіс” на площі Перемоги в Києві відновив роботу.