Продукція бренду "Руна" уже понад чверть століття присутня на полиця українських магазинів. Трудові здобутки ПрАТ «Луцьк Фудз», що реалізовує високоякісні продукти харчування від томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів до консервованого горошку та кукурудзи під ТМ "Руна", дають право з гордістю заявляти про себе, як про соусну компанію – лідера на ринку України.
Історія становлення ПрАТ «Луцьк Фудз» сягає своїм корінням у 1945 рік
Спершу було засновано Луцький міський харчовий комбінат. Ще у минулому столітті на підприємстві виготовляли хрін та гірчицю, а також вина.
У 1999 році ТМ «Руна» було представлено широкою гамою бакалійної продукції. Тоді випусклися томатні соуси, серед яких: «Український», «Сацебелі», «Краснодарський фірмовий», «Шашличний пікантний», «Гострий фірмовий», «Кетча», «Лечо», «Чардаш угорський», «Гриль».
Згодом, у 2001 році підприємство перейменували у ВАТ «Луцьк Фудз». Через 4 роки на ринку з'явилися суббренд мінеральної води «Джерело здоров’я» та «Лучеська», розпочато розлив спеціально підготовленої пом’якшеної питної води у ємності 5 та 19 літрів, а також вийшла перша партія оцтів з харчової сировини. А у 2019 році розпочато виробництво майонезу 50% і 67% у банці 420 (415) г.
Основними принципами компанії завжди були натуральність, якість та безпечність, унікальна рецептура кожного продукту, - голова правління ТМ "Руна" Олександр Шамрай.
"Основними принципами компанії завжди були натуральність, якість та безпечність, унікальна рецептура кожного продукту. Клієнтоорієнтованість – це про думки поціновувачів нашої продукції, які вже з нами багато років, а також про молоду аудиторію. Саме для них ми удосконалюємось, розвиваємось. А ще особисто я вважаю, що саме команда є основним драйвером і запорукою успіху будь-якої компанії. Люди, об’єднані спільною метою, націлені на спільну роботу та досягнення результатів., - розповів голова правління ТМ "Руна" Олександр Шамрай.
Оцет ТМ "Руна" незамінний помічник в сезон консервації

Соуси у склі - лідери серед асортименту продукції
"Руна" відома як виробник гірчиці, аджики, соусів, заправок, оцтів. Проте найбільше в асортиметні соусів у склі. Лише томатних є 12 видів. Кожен має свою оригінальну рецептуру, незмінний баланс смаку та аромату, а також постійних шанувальників. За рік ми виготовляють близько 18 млн банок томатних соусів!
Торік соєві соуси ТМ «Руна» були сезонною новинкою року – це Класичний та Менше солі. А соуси 4 you відомі покупцям як набір ТОП соусів "Руна" за найкращою ціною 3+1 і в зручному упакуванні. Відносно недавно вийшов у продаж, проте є улюбленим у споживачів сторений спеціально для найменших гурманів Кетчуп Кідс для дітей.
А українці, які знаходили вільну годину, аби посмажити шашлики чи сардельки на лоні природи, купували «Солодкий чилі» 490 грамів у банці, ексклюзивний на ринку Украни томатний соус «З кінзою» та часниковий соус у банці - 440 г. Ще один соус у лінійці Соуси країн світу – Тартар 210 г.
Продукти, що дозволяють суттєво зекономити час на приготування запашних та смачних перших страв - заправки До борщу, До капусняку та До солянки.
Основу рецептури Заправки до червоного борщу складають томатна паста, буряк, цибуля, морква, часник та ароматні спеції. До Капусняку входять капуста, цибуля, морква, солодкий перець, картопля, сушені кріп та петрушка. Заправка до солянки містить томатну пасту, ферментовані огірки, цибулю, моркву, солодкий перець, картоплю, мариновані печериці, зелені оливки та прянощі.

Усі заправки ідеально підходять для традиційних перших страв з використанням м’яса та пісних (вегетаріанських)
ТМ "Руна" стала учасником державної Програми "Національний кешбек"
Тепер купуючи усю продукцію від виробника у мережах супермаркетів, є можливість отримати кешбек на картку – 10% від вартості.
Шукайте позначку "Зроблено в Україні" на етикетках найпопулярнішого асортименту ТМ "Руна": соусах Сацебелі 485 г, Кетча 485 г, Лечо 485 г, Шашличний 485 г, Український 485 г, Заправці До борщу 470 г.
Усі деталі, умови та відповіді на питання щодо Програми Національний кешбек можна знайти за посиланням – https://madeinukraine.gov.ua/.

"Руна" закликає кожного: «Поїж нормально»
«Поїж нормально» – це більше про філософію соусів. Ми хочемо, щоб люди отримували задоволення від їжі, енергію щось робити! - голова правління ТМ "Руна" Олександр Шамрай.

"Дозволили собі у щоденній рутині та круговерті сісти і поїсти нормально! Насолодитися кожним шматочком їжі. Наш соус здатний розкрити страву по-новому, зробити її соковитою і ніжною. Має бути соусно!
Навіть для діток ми створили спеціальний ніжний томатний кетчуп, без доданого цукру! А для гурманів чи великих компаній людей найближчим часом презентуємо новинку – набір з 4-ох топових соусів: так би мовити, «для вас» – 4 you в зручному упакуванні. Поїж нормально це і про те, що часу для себе повинно стати більше. Наприклад, купуючи наші Заправки до перших страв, готувати стає простіше, швидше та смачніше", - каже голова правління ТМ "Руна" Олександр Шамрай.
Руна. Поїж нормально!
