Про це повідомили в КП ГІОЦ на своїй сторінці у Facebook.
Зазначається, що вчора, 30 серпня, відбулася розсинхронізація службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.
«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів», – розповіли фахівці.
Експрес-аналіз підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи.
«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, – це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», – зазначили інженери.
Наразі фахівці проводять всебічний і докладний аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.
Нагадаємо, вчора киян попередили про складнощі з поповненням транспортних карток. Водночас, через збій системи майже на всіх станціях утворились величезні черги біля кас, люди не могли потрапити в метро (ВІДЕО).