Про приписи в методичках окупанта розповідає Explainer.
Як відомо, в технологіях лобіювання практикується вкидання повідомлень з однаковими тезами, проте різними словами. Це може бути одночасно вжито у відповіді в коментарі під публікацією на Fb, в новині на телебаченні чи радіо, в пості в соцмережі чи начебто у невимушеній бесіді під час прямого ефіру в ток-шоу. Так от, у методичці, яка опинилась у розпорядженні журналіста Андрія Цаплієнка, прихильникам Кремля рекомендують висвітлювати війну в лютому 2023 року з такими основними тезами:
- «Хвалимо»: Шойгу, Герасимова, Кіма, Салюкова.
- «Згадуємо нейтрально»: Суровікіна
- «Не згадуємо взагалі»: Пригожина
Також російським брехунам дали команду ігнорувати тему набору зеків в армію РФ, а щоб їх не називати вголос, придумувати евфемізм «добровольцы штурмовых отрядов». А ще – радять зосередитись на постачанні західної техніки: писати, що відправлення зброї Україні відбуваються повільно, а в українській армії все погано.
Вочевидь, пропаганда в першу чергу має проникати в російські мізки, щоб показувати війну як забавку, яка швидко пройде та ще й принесе бонуси окупантам (бо ж, за їхньою вигаданою теорією, зброї в українців меншає і армія слабшає).
На цьому тлі The New York Times із посиланням на представників американської розвідки повідомляє, що Путін готує нову хвилю мобілізації.
Нагадаємо, державний канал в Білорусі зняв пропаганду про українських прикордонників. Де обзиває їх правим сектором, бандерівцями, націоналістами, які прагнуть війни з РБ.