Вітчизняний маркетплейс змінив спосіб відображення комісії за послуги платформи.
PRNEWS.IO бере комісію за обробку замовлень, організацію документообігу, підтримку бази ЗМІ в актуальному стані, агрегацію статистичних даних про онлайн-майданчики (показники переглядів, SEO тощо) і можливість звертатися до технічної підтримки.
На цій платформі розуміють, як важливо знати, скільки саме переглядів отримала конкретна публікація, саме тому тепер в кабінетах клієнтів з’явилися дані про перегляди статей.
Серед партнерів вже понад 00 онлайн-медіа, які надали доступ до своєї Google Analytics. Завдяки цьому кількість переглядів розміщеного матеріалу оновлюється практично в реальному часі.
Засновник платформи PRNEWS.IO Олександр Сторожук зазначив:
Ми намагаємося максимально спростити взаємодію з нашою системою, зробити ціни зрозумілими та прозорими. PRNEWS.IO агрегує і робить доступними дані про тисячі сайтів, допомагаючи клієнтам обирати ті, що максимально підходять саме під їхній запит”.
Він підкреслив, що через карантин та антикризові заходи це особливо важливо.
Через карантин і антикризові заходи це особливо важливо, тому що бізнес сьогодні дуже обережно ставиться до бюджетів кампаній, спрямованих на просування товару і бренду”.
PRNEWS.IO – платформа для публікацій контенту в ЗМІ. Послугами маркетплейса, який об’єднує 23 тис. новинних сайтів, сьогодні користуються 1,5 тис. компаній з 55 країн.