PRNEWS.IO знизила вартість розміщення в онлайн ЗМІ

17:11 05.05.2020

З 1 травня розміщення pr-матеріалів через сервіс PRNEWS.IO стало нижчим в 84% випадків. Також на платформі публікацій в онлайн-медіа з’явились дані про перегляди конкретних матеріалів.

PRNEWS.IO знизила вартість розміщення в онлайн ЗМІ

Вітчизняний маркетплейс змінив спосіб відображення комісії за послуги платформи.

PRNEWS.IO бере комісію за обробку замовлень, організацію документообігу, підтримку бази ЗМІ в актуальному стані, агрегацію статистичних даних про онлайн-майданчики (показники переглядів, SEO тощо) і можливість звертатися до технічної підтримки. 

На цій платформі розуміють, як важливо знати, скільки саме переглядів отримала конкретна публікація, саме тому тепер в кабінетах клієнтів з’явилися дані про перегляди статей. 

Серед партнерів вже понад 00 онлайн-медіа, які надали доступ до своєї Google Analytics. Завдяки цьому кількість переглядів розміщеного матеріалу оновлюється практично в реальному часі.

Засновник платформи PRNEWS.IO Олександр Сторожук зазначив: 

Ми намагаємося максимально спростити взаємодію з нашою системою, зробити ціни зрозумілими та прозорими. PRNEWS.IO агрегує і робить доступними дані про тисячі сайтів, допомагаючи клієнтам обирати ті, що максимально підходять саме під їхній запит”.

Він підкреслив, що через карантин та антикризові заходи це особливо важливо.  

Через карантин і антикризові заходи це особливо важливо, тому що бізнес сьогодні дуже обережно ставиться до бюджетів кампаній, спрямованих на просування товару і бренду”. 

PRNEWS.IO – платформа для публікацій контенту в ЗМІ. Послугами маркетплейса, який об’єднує 23 тис. новинних сайтів, сьогодні користуються 1,5 тис. компаній з 55 країн.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...