Процес об’єднання Sneakerstudio та PRM під егідою Answear.com юридично завершився 1 червня 2023 року. А зараз компанії працюють над створенням нового бренду PRM.com, який має об’єднати найсильніші сторони обох попередніх магазинів.
Новий концепт PRM – створення унікального простору для поціновувачів вуличної моди преміумкласу
Ця концепція повністю відповідає на запити міської спільноти, яка шукає вишукані бренди вуличного стилю. Новий майданчик https://prm.com/ua стане не просто місцем для покупок, але й центром культурних подій, які є відлунням міського середовища. Об’єднана команда планує створити унікальний простір для фанатів streetwear, зосереджуючись на вищому сегменті моди.
«На новому PRM.com обов’язково будуть найкращі та найпопулярніші моделі кросівок. Але це лише початок, ми вже працюємо над розвитком платформи, бо віримо, що в цьому сегменті ще є багато можливостей», — коментує визначну подію новий бренд-директор PRM Каміль Байолек.
Важливою ціллю нового бренду є створення не просто магазину, а унікального майданчика, на якому будуть представлені преміальні товари з лімітованих колекцій, й відбуватимуться активності, які розділяють культурні цінності мегаполіса.
«Ми прагнемо зробити PRM особливим, відзначити його унікальною продукцією та діяльностями, що віддзеркалюють дух міста в культурних, музичних та дизайнерських вимірах», — розповідає директор маркетингу PRM Якуб Штилер.
Що очікувати споживачам?
Злиття PRM зі Sneakerstudio під протекцією Answear виводить на арену нового потужного гравця fashion-індустрії, орієнтованого на покупця зацікавленого преміум та люксовою продукцією. Новий PRM.com вже сьогодні є концептуальним магазином, який поєднує світ вуличного одягу та високої моди. І хоча ключовим елементом продукції маркетплейсу залишаються кросівки, та покупці можуть розраховувати навіть на унікальні топові моделі.
Позиції PRM на ринку моди неухильно зростають, і ця трансформація лише підкреслює амбіції компанії та її здатність до інновацій. Вже зараз PRM.com створив унікальну платформу з великою кількістю незвичайних марок та продуктів, відомих світових дизайнерів. Один з основних акцентів нової стратегії – впровадження найближчим часом спеціальних колаборацій та унікальних колекцій. Це дозволить залучити ще більше захоплених покупців, які шукають щось особливе та ексклюзивне для свого гардероба.
Співпраця PRM з Answear.com та Sneakerstudio — це не просто успішне злиття бізнесів, але й створення новий віртуального простору для унікальних покупок та культурних вражень. Цей крок відкриває нові перспективи для українського ринку моди, оскільки найпопулярніші та ексклюзивні світові бренди вуличної моди тепер стали доступними звичайним українцям. Відтепер кожен може знайти на PRM.com найкращі моделі одягу, взуття та аксесуарів преміального та люкс-класу від улюблених брендів, які підкреслять ваш індивідуальний стиль. А також стати частиною спільноти однодумців, які поділяють пристрасть до моди та культури, та взяти участь у численних воркшопах та заходах, які вже найближчим часом анонсує PRM.