Зазначають, що за ініціативи керівництва НАОМА було зруйновано котельню, яка опалювала будинок за адресою Лук’янівська, 69-71, як наслідок – гуртожиток Національного університету театру, кіно і телебачення іменi І. К. Карпенка-Карого припинив своє функціонування.
Наступним етапом НАОМА планує позбавити доступу до електропостачання приміщення творчих майстерень ДП «Центр розвитку сучасного мистецтва», що зробить неможливим їх використання.
Під листом до міністра підписалися близько 80 осіб.
«В творчому середовищі експериментальних художніх майстерень, що вже більше 30 років існують також і на базі ДП «Творчо-виробничий та навчально-дослідний центр розвитку сучасного мистецтва» було створено велику кількість знакових арт проектів, що мають великий успіх та широкий резонанс в Україні та за її межами», – розповідають автори звернення.
Та надають перелік знакових проектів, реалізованих в стінах майстерень:
- «Трансфер» Миколи Журавля 1998 року
- «Софійні символи буття» – груповий проект 2000 року
- Групова виставка «Invasio» 2003 року у відповідь на російське вторгнення до Чечні
- «Буча» художника Ігоря Прокофьєва, що перебував в окупації
- Цикл Андрія Блудова «Голоси» про збереження спадщини
- Цикл «Сапсан» Петра Бевзи – візуалізація шеврону для ЗСУ та метафора, що промовляє до українців
«Цей список неповний, вказані проекти є тільки прикладом, перелік благодійних виставок, аукціонів, акцій та арт-проектів непомірно великий та доповнюється щоденно», – кажуть митці.
Кореспондент “ВК” надіслав запит до Мінкульту, а також до НАОМА з проханням пояснити, чому ДП «Творчо-виробничий та навчально-дослідний центр розвитку сучасного мистецтва» та, зокрема, художники та скульптори, потрапили в складну ситуацію та як планують вирішити проблему.