Повітряні тривоги “вкрали” близько 1,7 млрд грн у комунального транспорту Києва на користь приватників, які возили пасажирів

Автор: Галина Ворона
12:29 03.02.2023

Повітряна тривога. Автобуси стоять, пасажири на зупинці також. Ті, хто має фінансові можливості, пересідають на маршрутки чи таксі. Така ситуація з серпня тривала в столиці 195 годин. Рішення влади Києва зупиняти громадський транспорт під час повітряних тривог вже обернулось комунальному перевізнику мільярдними збитками.

Повітряні тривоги “вкрали” близько 1,7 млрд грн у комунального транспорту Києва на користь приватників, які возили пасажирів
Світлодіодне освітлення

Про це йдеться у дослідженні спільноти “Транспорт Києва”.

За словами активістів, за ці 6 місяців, на щастя, не було обстрілів громадського транспорту в Києві та постраждалих серед пасажирів.

Це стосується:

Маршруток, які за рішенням міської влади мали б зупинятися під час тривог, але успішно всі 6 місяців за мовчасної згоди Дептрансу КМДА ігнорують цю рекомендацію, отримуючи значний ріст збору необлікованої готівки.

Регіональних автобусних перевізників, які продовжували працювати в Києві та на вокзалах у звичному режимі.

Залізничних перевезень, зокрема кільцевої електрички, яку керівництво УЗ вирішило не зупиняти і яка виступає єдиним якісним, стабільним та передбачуваним перевізником пасажирів під час тривог. Тим паче УЗ сама на цьому акцентує увагу і правильно використовує ситуацію, що збільшує пасажиропотік в електричці.

Таксі, які під час тривог продовжують приймати замовлення і возити людей за тарифами в 2-3 рази вищими, ніж зазвичай.

Як зазначається, головним цапом відбувайлом з транспортних підприємств та отримувачем збитків в цій ситуації залишається КП “Київпастранс” і частково Київський метрополітен. 

Так, за підрахунками активістів, через 195 годин простою громадського транспорту під час повітряних тривог за півроку транспортники втратили 1,7 млрд грн.

Як їхній простій під час тривог за всі ці 6 місяців підвищив безпеку пасажирів, які просто пересідали на інші види транспорту і їм віддавали свої кошти, це питання вже риторичне. А от майбутні транспортні проблеми від такого рішення міста Київ, яке одне з дуже небагатьох великих міст України зупиняє комунальний громадський транспорт під час тривог, доведеться вирішувати довго“, – підсумовують автори.

Читайте також: “Ідеальна мішень”. Журналіст показав “ефект” від зупинки транспорту під час тривоги в Києві  

Нагадаємо, 1 серпня місто ввело обов’язкові правила роботи всього громадського транспорту, за якими громадський транспорт повинен зупинятися на час повітряної тривоги. Киянам це рішення не сподобалось і вони підтримали петицію про його скасування в рекордні 10 днів ще у серпні. Але Віталій Кличко цю петицію відхилив. Нещодавно на сайті Київради зареєстрували нову петицію з вимогою скасувати зупинку муніципального транспорту під час тривог.

Великий Київ у Google News

підписатися