Як розповіли у компанії, для цього треба:
– перейти за посиланням;
– обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
– заповнити електронний бланк заяви;
– підписати заяву за допомогою Дія.Підпису;
– дочекатись результатів розгляду заяви.
Читайте також: Куди подорожують українці: названі ТОП-5 найпопулярніших поїздів
Зазначається, що час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її можна навіть з-за кордону – достатньо мати Дія.Підпис та інтернет-звʼязок.
Залізничники уточнили, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток у наступних ситуаціях:
– якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
– якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
– якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
– якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
– якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
– якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
– якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Наразі фахівці ще допрацьовують сервіс, тож повернення паперових квитків, які були придбані у касі, стане доступним пізніше.
Раніше «ВК» писав, що робити, якщо не встигли на потяг через повітряну тривогу.