Про це розповів співзасновник Monobank Олег Гороховський.
У закладі, який додасться до сервісу, під час оплати рахунка за QR-кодом після екрана чайових зʼявиться опція “Бойові”, де можна віддячити за захист. Залишені кошти підуть на прямі потреби війська.
Окрім того, кожен заклад може додати свою “Банку” і тоді “Бойові” спрямують тим підрозділам або військовим, яким допомагає саме цей бізнес.
Для активації “Бойових” закладам треба бути під’єднаними до expirenza by mono.’
За словами Гороховського, щомісяця українці залишають більше 100 мільйонів гривень чайових у якості подяки в кафе та ресторанах.
Ми хочемо стати першою країною у світі, яка зробить щоденною звичкою не лише чайові, а й “бойові” – додав він.
Читайте також: У Києві збирають кошти на реставрацію історичної вивіски «Перукарня» на Подолі
Нагадаємо, бренд жіночої білизни створив для жінок-військових спеціалізовані комплекти білизни.