Про це розповів на своїй Facebook-сторінці заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості Тимур Ткаченко.
За його словами, у чат-боті, який вже встановили понад 2 тисячі людей, кожен може залишити скаргу на укриття — зачинене, відсутнє, не облаштоване або інші причини.
“Під час ракетної загрози ми отримали близько 100 звернень на зачинені або відсутні укриття. Вони продовжують надходити і зараз”, – зазначив Тимур Ткаченко.
Він уточнив, що найбільше скарг було отримано з Києва.
Встановити чат-бот можна за посиланням.
Читайте також: У розпал масованої ракетної атаки в укритті столичного пологового народилась дівчинка
Нагадаємо, під час повітряної тривоги 2 січня на Оболоні було зачинене укриття.