Поскаржитись на зачинене укриття можна у новий чатбот: найбільше звернень залишають кияни

Автор: Галина Ворона
14:59 08.01

Напередодні ввечері в Україні створили чатбот, куди можна повідомляти про зачинені або неналежним чином облаштовані укриття. Під час сьогоднішньої повітряної атаки на нього вже надійшло близько 100 звернень, найбільше – від мешканців Києва.

Поскаржитись на зачинене укриття можна у новий чатбот: найбільше звернень залишають кияни

Про це розповів на своїй Facebook-сторінці заступник міністра з питань стратегічних галузей промисловості Тимур Ткаченко.

За його словами, у чат-боті, який вже встановили понад 2 тисячі людей, кожен може залишити скаргу на укриття — зачинене, відсутнє, не облаштоване або інші причини.

Під час ракетної загрози ми отримали близько 100 звернень на зачинені або відсутні укриття. Вони продовжують надходити і зараз”, – зазначив Тимур Ткаченко.

Він уточнив, що найбільше скарг було отримано з Києва.

Встановити чат-бот можна за посиланням.

Читайте також: У розпал масованої ракетної атаки в укритті столичного пологового народилась дівчинка 

Нагадаємо, під час повітряної тривоги 2 січня на Оболоні було зачинене укриття.

Великий Київ у Google News

підписатися