Незважаючи на відключення і довгі періоди без світла, у листопаді 2025 року 26% клієнтів YASNO у Києві витратили більше електроенергії, ніж раніше.
Про це розповів гендиректор компанії Сергій Коваленко.
Серед причин, чому ж у частини киян рахунок зріс, навіть коли світла часто немає Сергій Коваленко назвав такі:
- Холодніше стало — у листопаді люди частіше вмикали обігрівачі, теплу підлогу, електрокаміни та інші потужні прилади для обігріву.
- Відкладене споживання — щойно з’являється світло, багато хто одразу вмикає все підряд: бойлер, пральну машину, чайник, обігрівачі — не чекаючи навіть 20–30 хвилин.
- Зміни в родині — у когось народилися діти, приїхали родичі чи просто з’явилися нові потреби в електриці.
Водночас, за словами Коваленка, більшість клієнтів — 54% — таки скоротили використання, тож загальне споживання електрики в столиці за місяць зменшилося в середньому на 20%.
Коваленко дає такі поради, щоб не допустити стрибка в рахунках:
- Під час відключень вимикайте з розеток усі прилади та гасіть світло в кімнатах — так не буде різкого «стрибка» при вмиканні електрики.
- Коли світло повертається — не вмикайте одразу кілька потужних пристроїв. Робіть це по черзі.
У мобільному застосунку YASNO можна легко перевірити свою статистику споживання за день, тиждень чи місяць.
Якщо дотримуватися цих простих правил — у наступних рахунках точно буде помітна економія.
Компанія нагадує: розумне використання електрики допомагає всім — і вашому гаманцю, і стабільності енергосистеми в складний час.


