Мама везла з України подарунки онукам і наші цінні речі, які ми залишили у київській квартирі 24 лютого 2022 року. Але мамина валіза не прилетіла… Минуло 2 роки. Маминої валізи досі нема, – ділиться Ольга.
Каже, спочатку Австрійські авіалінії довго не відповідали на дзвінки та мейли, а потім виставили дивні вимоги:
Затребували детальний список усіх речей (з розмірами, брендами, кольорами і цінами!!!), які були в загубленій валізі. Це божевілля, але ми це зробили, плюс додали чеки усіх речей, які довелось мамі купляти в Швейцарії, бо вона навіть не мала що одягнути. Загальна сума перевалила за 1000 євро.
Отримавши звіт про майно на 1000 євро авіалінії пообіцяли відшкодувати п’яту частину – 200 євро. Проте і ті кошти не прийшли – казали, що гроші не можуть переслати на рахунки.
Отримати компенсацію вдалося лише після медійного розголосу – про зникнення майна та ігнорування клієнтів написали у місцевих ЗМІ. Після цього Австрійські авіалінії віддали 700 євро компенсації.
Я впевнена, що таке «особливе» ставлення саме до пасажирів з українським паспортом. Бо ж хіба може бути у валізі щось цінне, якщо вона з України? Бо хіба буде ця пасажирка залучати адвокатів і захищати свої права, якщо вона з України і в неї точно зараз вистачає проблем? Можна ж просто відморозитись! – каже з сумом Ольга.
На фото уривок статті в австрійській газеті Der Standard.
Під статтею уже майже півтисячі коментарів. Сподіваюсь, урок засвоєно. Для мене особисто ці авіалінії припинили літати.