Як зазначили у Центрі комунального сервісу, до 29 березня включно дані можна внести наступними способами:
– за номером телефону Call-центру для консультацій і передачі показів телефон: (044) 247-40-40;
– безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з мобільного);
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
– скриньки для передачі показів за адресами районних сервісних центрів ЦКС:
- просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н)
- вул. К. Заслонова, 22 (Дарницький р-н)
- вул. А. Ахматової, 2А (Дарницький р-н)
- вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н)
- вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н)
- просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н)
- вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н)
- Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н)
- просп. Г. Гонгадзе, 20Е (Подільський р-н)
- б-р Академіка Вернадського, 63А (Святошинський р-н)
- вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинський р-н)
- вул. М. Донця, 21Б (Солом’янський р-н)
- вул. О. Довженка, 10 (Шевченківський р-н)
- вул. Естонська, 5 (Шевченківський р-н).
Читайте також: Куди звертатися, якщо зникло світло чи вода: для киян працює спеціальний сервіс
Якщо ж передати дані в останній робочий день не вдалося, до 31 березня включно це також можна зробити:
– через особистий кабінет споживача на сайті;
– чат-боти «Комуналка» у Viber та Telegram;
– під час сплати за послуги у банківських та фінансових установах.
Раніше киянам розповіли, що робити, якщо не встигли передати показання лічильників.