Інтерактивна виставка про почуття та емоції «Третє дихання» зібрала понад 110 000 відвідувачів і стала одним із найвідвідуваніших виставкових проєктів останніх років.
Завдяки технології штучного інтелекту організатори мали змогу фіксувати зміни емоційного стану відвідувачів виставки. Зокрема, в зоні «Дитяча радість» рівень прояву щастя зростав у 3,5 рази, що свідчить про те, що відвідувачам вдалося хоча б на кілька годин переключитися, відновитися та знайти внутрішній ресурс рухатися далі.

Організатори виставки також поділилися результатами численних опитувань, у яких взяли участь відвідувачі «Третього дихання» та іншими цікавими фактами:
- 8000 людей долучилися до опитування про емоції, які вони відчували в житті найчастіше останнім часом. П’ять найпоширеніших емоційних відчуттів: щастя, злість, тривога, радість та образа;
- На стіні про дослідників емоцій відвідувачі обирали слова, які б вони хотіли почути в дитинстві. Серед лідерів: «Я люблю тебе просто так», «Роби, як тобі краще. Я поруч». Загалом відвідувачі забрали з собою понад 80 000 таких фраз;
- «Угоду зі спокоєм» про дозвіл собі відчувати різні емоції та прийняття своєї недосконалості, у якій і є власна унікальність, — підписали понад 29 000 людей;
- Для стрибків по калюжах у зоні «Дитяча радість» було видано понад 30 000 парбахіл.

У рамках виставки «Третє дихання» від Mastercard завдяки відвідувачам на благодійність було зібрано 5 310 000 грн: це кошти від продажу квитків, а також від продажу благодійного мерчу, створеному у співпраці з ROZETKA. Усі кошти перекажуть в Superhumans Center, що дозволить надати психологічну реабілітацію понад пів тисячі пацієнтам та їхнім родинам.
Після завершення виставка «Третє дихання» продовжить своє існування у різноманітних форматах. Контент виставки ляже в основу однойменної книги, а банери з її стін перетворяться на обкладинки. Більшу частину інсталяцій та об’єктів відправлять до реабілітаційних центрів та лікарень.

Наприклад, великий кіт та танцювальні автомати їдуть в центр воєнної травми Superhumans, щоб допомагати в реабілітації українських захисників та їхніх родин. Туди ж відправляються інтерактивні екрани з тестом на розпізнавання емоцій та «Атласом емоцій» Пола Екмана. Видатна робота Екмана завдяки виставці також доступна українською онлайн на сайті https://atlasofemotions.org/.
Інтерактивні бокси складних емоцій, великі смайли, які зустрічали гостей на вході, відправляються в дитячий табір Gen.Ukrainian, в якому проходять реабілітацію діти, які пережили втрату рідних через війну.
Дитячі машинки-толокари від Uklon поїдуть в «Охматдит», Національний інститут раку, Інститут нейрохірургії, дитячі лікарні в Києві та Львові, а також родинні центри «Дача».

Загалом над проєктом працювала команда з понад 200 фахівців. Серед них — світові зірки у галузі психології Пол та Ів Екмани, Бессел ван дер Колк (автор книги «Тіло веде лік»), консультант Джозеф Леду. Кураторкою виставки стала відома психологиня Світлана Ройз. Партнерами виставки виступили найбільший український онлайн-ритейлер ROZETKA та український райдхейлінг-сервіс Uklon.
Автори фото: Mastercard, Андрій Горб, Ігор Бабінець











