Як повідомляє пресслужба підземки, спеціально встановлений програмно-апаратний комплекс у реальному часі здійснює розрахунок відстані та показує відлік.
Інформація про те, скільки залишилося чекати до посадки у вагон, відображається із заданою періодичністю на високоякісних дисплеях. На кожній станції таких буде щонайменше 12. Монтаж проведуть протягом 2021 року.
Система буде підключена до єдиної цифрової мережі, а дані оперативно оновлюватимуться.
Крім того, на відображається поточний час, дата погода та інша цікава інформація.
Проект реалізувало ТОВ “ТРАНС-МЕДІА”. Розробку та запуск системи компанія реалізувала без залучення коштів бюджету та метрополітену.
Побажання такої послуги висловили 10 000 киян, підписавши петицію. І ми знайшли партнерські можливості її впровадити, – підсумовує начальник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський.
Зауважимо також, що не всі транспортні сюрпризи такі приємні, наприклад “Київпастранс” скасовує єдиний прямий маршрут між Академмістечком і Виноградарем.
Нагадаємо також, що з 31 на 1 січня час роботи підземки продовжено на 2 години, а фунікулер працюватиме цілодобово. Також довше курсуватиме наземний транспорт, маршрути якого проходять біля метро – перелік тут.