Про це повідомляє Київська міська рада.
Таким чином, вважають столичні обранці, можна не лише попередити, а й зменшити вживання тютюнових і нікотинових виробів та захистити здоров’я людей в Україні.
За словами депутатки Київради Олесі Зубрицької, розміщення тютюнових виробів на очах – це прихована реклама, яку, як свідчать дані Глобального опитування молоді щодо вживання тютюну, помічає 62,5% дітей віком від 13 до 15 років.
Вона каже, що ці дані чітко демонструють: розміщення тютюнових виробів у місцях роздрібної торгівлі має рекламний ефект, який спрямований саме на дітей. Як наслідок в Україні кожна сьома дитина у віці 13-15 років вживає тютюнові вироби, а кожна пʼята – електронні сигарети.
Реклама тютюнових виробів в Україні заборонена з 2012 року, видиме розміщення тютюнових та нікотинових виробів у місцях роздрібної торгівлі як форму реклами необхідно заборонити на законодавчому рівні. Це сприятиме запобіганню зростання поширеності куріння, а також захисту дітей та молоді від шкідливої залежності”, – зазначає депутатка.
Читайте також: З’явився чат-бот для повідомлень про курців у заборонених місцях
Нагадаємо, 11 липня в Україні посилили антитютюнові обмеження – що змінилось.