Відомо, що на будівництво моста-хвилі метрополія Великого Парижа виділила 19 496 412 грн. Пізніше уряд Тайваню надав на добудову ще 2,5 млн доларів фонду “Майбутній Київ”, який заснували мер Києва Віталій Кличко та забудовник Ігор Ніконов.
Начальник відділу з маркетингових комунікацій та зв’язків з громадськістю YASNO Михайло Василенко на своїй сторінці у Facebook опублікував фото початку будівництва мосту та вже завершеного проєкту з підписом: “Очікування і реальність. Новий міст Кличка на Оболоні”.
Деякі дописувачі піарника почали хвилюватися через “неестетичне” будівництво у порівнянні з завершеним проєктом:
- “Та за шо!!!”;
- “Як змогли”;
- “Який позор”.
Однак, кінокритик у “Спілка кінокритиків України” Дмитро Сидоренко присоромив піарника, який колись працював із забудовником “Ковальська” і точно має знати різницю між завершеним проєктом та його будівництвом.
Також засновник агентства мобільного маркетингу та розробки The MakeApp Юрій Бабич порадив піарнику не сіяти зраду, а зачекати завершення будівництва мосту-хвилі: “Перепис зрадо*обів? А що не так? Чи не так покрашені у технічну грунтовку?”.
Інші дописувачі натякнули на маніпуляцію піарника, коли він порівнює фото будівництва та завершеним проєктом:
- “Міст тільки будується. А бачили, що на фото – річка якась фотошопна?”
- “Видавати початок будівництва за “реальність”… Хоча, якщо вже треба до чогось доколупатись, то можна. Зачьот”
- “Може варто дочекатись, поки добудують? Порівнювати рендер з напівдобудованим мостом якось непорядно”
- “Може спочатку треба дочекатися закінчення будівництва. Не по людські якось”.
Додамо, довжина мосту-хвилі на Оболоні буде 160 метрів, ширина 4 метри. Споруду підсвічуватимуть різними кольорами, а також там вмикатимуть музику, коли збиратиметься певна кількість людей.
Читайте також: Шукають приводи для маніпуляцій: Кличко пояснив, яка ситуація із мостами у столиці
Як повідомляв “ВК”, нещодавно кияни показали, як нині виглядає міст-хвиля на Оболоні.
Нагадаємо, цьогоріч влада нарешті завершила будівництво одного з найбільших київських довгобудів – Дарницького мосту. Експерти прогнозують щорічне зменшення транспортних витрат київським автомобілістам у понад 260 мільйонів гривень.