Найсвіжіше повідомлення – про ремонт на червоній гілці між станціями Дніпро та Дарниця. Голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко заявив в ефірі телемарафону, що у 2024 році планують ремонт мосту, що з’єднує лівий та правий береги Києва. На нього скаржилися ще у січні 2022 року – пішоходи, які переходили поруч з автомобільною дорогою.
«Якщо покаже експертиза, міст Метро треба буде закривати, зараз виділені кошти на розробку проєктно-кошторисної документації, на створення відповідних пошукових робіт”, – сказав Вітренко.
Про плани ремонтів повідомив і директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор. Проте запевнив, що пасажири метрополітену не постраждають.
«На роботу метрополітену виконання робіт не вплине. “Червона” гілка метро працюватиме в штатному режимі”, – наголосив Руслан Кандибор.
Між станціями «Почайна» та «Тараса Шевченка» на часі ремонт тунелю. Роботи планують влітку наступного року. Проте і тут припиняти проїзд не планують, повідомив перевізник.
На станції «Вирлиця» на зеленій гілці метрополітену, розташованій в бік дороги на аеропорт Бориспіль, пасажири побачили вологу. Мовляв, і там протікає. Показують відра, які стоять на станції та в які збирають воду, що капає зі стелі. Місцеві жителі, які регулярно курсують через «Вирлицю» кажуть, що вода після дощів протікає «відколи працює станція».
Тим часом між «Либідською» та «Деміївською» тривають відновлювальні роботи, продовжує дію човниковий рух, а пасажири отримують компенсацію за пересадки. Повернули гроші за майже 18,5 тисяч поїздок. Із них – 9 729 компенсували тим, хто використовував наземний громадський транспорт та 8 624 – додаткові поїздки в метро на «синій» гілці.
Жителі Виноградаря чекають, коли метро поїде і до них. Один тунель повністю закінчили, залишився ще один тунель – 1280 метрів. Триває коригування проекту для продовження робіт.
Раніше “ВК” розповідав, що у підземці відновив роботу Київстар – працює мобільний інтернет.