Від сьогодні у Києві відкрили для приватного транспорту Південний міст в напрямку з лівого на правий берег. З початку широкомасштабного вторгнення ним дозволяли їздити лише громадському транспорту, екстреним службам, військовим та транзитним вантажівкам. Таке обмеження продовжує діяти в напрямку з правого на лівий берег.
Рішення про часткове відкриття Південного мосту учора прийняла Рада оборони Києва.
Південний міст поїхав, буксуючи
У перший же день охочих скористатись Південним мостом виявилось стільки, що з самого ранку на ньому утворились затори.

Які ще рішення прийняла Рада оборони Києва
Також частково зняли обмеження руху автотранспорту під час повітряної тривоги Подільським мостовим переходом та Дарницьким залізничним мостом. На час тривоги на цих мостах закриватимуть тільки одну смугу в напрямку з лівого на правий берег.
Отже, тепер без обмежень транспорт рухатиметься:
- Північним мостом;
- Мостом Метро;
- Мостом ім. Є. О. Патона;
- Дарницьким залізничним мостом (крім однієї смуги);
- Подільським мостовим переходом (крім однієї смуги);
- Південним мостом – з лівого на правий берег.
Що вирішила Рада оборони Києва про рух транспорту під час повітряної тривоги
Однак не всі довгоочікувані рішення, винесені вчора на засідання Ради, були прийняти. Серед них – найнагальніше питання про рух транспорту під час повітряної тривоги.
Як відомо, кияни підписали не одну петицію з проханням не зупиняти рух транспорту під час повітряних тривог, однак усі вони були відхилені попри те, що повітряні тривоги паралізують Київ: місто втрачає мільйони через транспортний колапс.
Заступник голови КМДА Микола Поворозник пояснив, що це рішення відправили на доопрацювання до наступного засідання, яке має відбутись наступної середи.
Він зазначив, що таке рішення обумовлене низкою причин. Зокрема тим, що безпекова ситуація у столиці не змінилася з 2022 року.
За словами посадовця, в проєкті рішення, який представили вчора, йшлося про наземний громадський транспорт. І жодного слова про роботу столичного метрополітену. Також не врегульовано алгоритм дій для трамваїв, адже зупинка лише одного вагона зупинить всю лінію.
Серед недоліків проєкту він назвав і положення про те, що передбачалося, що рішення про зупинку чи продовження руху наземного громадського транспорту прийматиме безпосередньо водій.
Нагадаємо, раніше кияни вимагали дозволити рух мостами під час повітряної тривоги, бо не можна було потрапити з одного берега міста на інший. Місцева влада заявляла, що мости перекривають з міркувань безпеки і для їхнього відкриття потрібний дозвіл військових.