«Чому залізниця із центром у столиці має назву «Південно-Західна», а залізниця, що має центр у Харкові, на півночі України, — «Південна»? Це засилля імперської, російської давнини, яке не має нічого спільного з українським сьогоденням. Саме тому в рамках нашої програми «Залізна українізація» ми змінимо це раз і назавжди», — пояснив голова правління УЗ під час представлення програми “Залізна українізація”.
Перейменування об’єктів УЗ планують до 2025 року. В декілька етапів планується українізувати все, що досі повʼязувало залізничну галузь України з країною-агресором: назви регіональних філій, позначки кілометражу, сигнальні позначки, радянські барельєфи та назви станцій.
Про логіку діючих найменувань можна дізнатися з цієї мапи, де називали за аналогією РФ.
Окрім Київської регіональної залізниці, вочевидь УЗ пропонує і інші варіанти назв для нинішньої Південно-Західної. Бо з 1 березня заплановано відкриття голосування за нові назви регіональних філій.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” заявила, що дерусифікує усі залізничні об’єкти. А на розташованій поруч станції метро “Вокзальній” демонтують бронзові медальйони з радянською символікою.