Після шести місяців у Японії український павільйон «Not For Sale» можна побачити в Києві

На два тижні Український Дім стане місцем, де можна побачити експозицію, що цьогоріч зібрала понад три мільйони відвідувачів на всесвітній виставці в Осаці.

Як повідомляється, концепція українського павільйону на EXPO — «магазин, у якому нічого не можна купити».

  • Експонатами стали 18 предметів, кожен з яких символізує демократичну цінність: свободу слова, право вибору, людяність тощо — те, що лежить в основі будь-якого майбутнього.
  • Кожен об’єкт має штрих-код, який відвідувачі можуть «зчитати» за допомогою спеціальних магазинних сканерів.
  • Після цього замість цін на екрані зʼявляються відеоісторії з України, що показують справжню «ціну», яку платять українці, будуючи власне майбутнє.

Павільйон привернув увагу відвідувачів з усьго світу, отримавши дві срібні нагороди у категоріях «Best Activation or Engagement» та «Exhibition Design». За підрахунками організаторів, за півроку роботи виставки його побачили понад 3 мільйони людей. 

Після завершення EXPO павільйон Not For Sale та зона стійкості українських бізнесів Values Driven Economy вітатиме українців з 1 по 16 листопада в Українському Домі.

На виставці також буде представлено історію всесвітньої виставки EXPO від 1851 року й до сьогодні, шлях створення цьогорічного павільйону та проєкт «Home Beyond the Dawn» («Дім за зорею») за кураторства Наталії Маценко, Юрія Єфанова та Клеменса Пула. Відеоінсталяція об’єднує роботи тридцяти сучасних українських художників і художниць та розповідає про трансформацію поняття «дому» в умовах війни.