Детальний підрахунок техніки здійснили в Управлінні комунального пасажирського транспорту. Дані опублікували на неофіційній сторінці працівників установи.
З 20 жовтня задля економії електроенергії у Києві вийшли 82 автобуси замість 49. А з 2 листопада, коли на всіх тролейбусних маршрутах працювали автобуси, загальний випуск зріс до 87 одиниць.
Забезпечити таку компенсацію вдалося завдяки курсуванню 11 Mercedes-Benz O530 Citaro 12 метрової довжини, отриманих в якості гуманітарної допомоги з Латвії.
«Для цього відкрили новий автобусний маршрут №44 (вул. Милославська – з. пл. “Лівий берег”) з випуском 6 автобусів, а також передали із АП2 до АП8 автобусний маршрут №95 (Микільська Слобідка – з. пл. “Лівий берег”) з випуском 2 автобуси. Також автобуси випустили на вже наявні в АП8 маршрути №35, №54. Тобто фактично не враховуючи новий автобусний маршрут, 5 МАЗів в загальному на маршрутах №35, №54, №95 замінили на гуманітарні автобуси Mercedes-Benz O530. На той момент в загальному у АП8 випуск був 49 автобусів», – порахували автори неофіційної сторінки транспортного управління.
Аби забезпечити більше можливостей пересуватися містом, з 2 грудня на вулиці столиці вирішили випусти ще додатково 6 автобусів, подарованих від Deutsche Bahn з Німеччини (приїхали з Мюнхена, Зевена, Ганновера та Регензбурга). Вони вийшли на маршрути №2, №22 та №56.
Нажаль, пропри те, що німецька сторона славиться відповідальністю та чіткістю, а техніка – високим рівнем зносостійкості, під час запуску автобусів з другої партії гуманітарної допомоги щось пішло не так. Частину з них були змушені повернути до парку на ремонт. Тим не менш, є надія, що найближчим часом і вони перевозитимуть жителів Києва.
Громадські активісти помітили, що на деяких маршрутах німецькими автобусами намагалися замінити МАЗи 2020-2021 року виробництва, які вже курсували містом. Останні хоч і не старі, однак білоруського виробництва. Вочевидь, відправка їх до автопарку було більш політичним та патріотичним рішенням, аніж практичною потребою.
Нагадаємо, уже було анонсовано, що Києву подарують двоповерхові міські автобуси. Тим часом, парламентарі готують нагора закон, який пропонує випустити на маршрути Києва електробуси.