Про це повідомляє Центр Транспортних Стратегій.
Компанія має відвантажити 300 тонн гарячекатаного листового прокату марки S355NL завтовшки 8-32 мм виробництва металургійного комбінату “Азовсталь”.
Відомо, що міст буде повністю пішохідним із дотриманням зручностей для маломобільних груп населення.
Його планують добудувати до середини 2022 року.
Несучі конструкції мосту вирішили зробити у формі хвиль, вони піднімаються до центру та “затихають” до країв конструкції.
Як відомо, проект має втілити місто. Автором проєкту є Андрій Миргородський. Міст довжиною 140 метрів буде оснащений динамічним підсвічуванням і нагадувати форму хвиль. Хвилі піднімаються до центру і “затихають” до країв конструкції.
Раніше проєкт нового мосту на Оболоні розкритикували.
До слова, не до краси і комфорту: як наразі виглядає вестибюль Центрального залізничного вокзалу.