Зокрема, як повідомляється на сторінці Генплану у Facebook, це збільшення місць прикладання праці на лівому березі та переферійній зоні Києва, розвиток мережі швидкісного рейкового транспорту та пріоритет саме громадського транспорту для здійснення поїздок, будівництво транспортних розв’язок, нових та реконструкція існуючих вулиць.
Серед заходів – і будівництво паркінгів, а саме:
- Будівництво багаторівневого підземного паркінгу під Європейською площею.
- Будівництво багаторівневих паркінгів в районі просп. Перемоги, просп. Палладіна.
- Формування громадського центру з торгівельно-виставковим комплексом з паркінгом та пішохідним публічним простором на Привокзальній площі.
- Будівництво багаторівневих перехоплюючих паркінгів на в’їздах і біля основних пересадкових вузлів ( біля ст. м. «Іподром» (на етап 7 років), в районі ст. м. «Деміївська», «Либідська», «Васильківська»).
- Будівництво багаторівневих паркінгів в районі ст. м. «Харківська».
- Будівництво багаторівневих перехоплюючих паркінгів на в’їздах і біля основних пересадкових вузлів (в районі ст. м. «Бориспільська» (на етап 7 років), Дарницького залізничного вокзалу).
- Будівництво багаторівневих перехоплюючих паркінгів на в’їздах і біля основних пересадкових вузлів в районі ст. м. «Лісова» (на етап 7 років).
- Будівництво багаторівневих перехоплюючих паркінгів на в’їздах і біля основних пересадкових вузлів (в районі ст. м. «Дарниця», «Лівобережна», «Чернігівська»).
- Будівництво багаторівневих перехоплюючих паркінгів на в’їздах і біля основних пересадкових вузлів (в районі ст. м. «Оболонь» (на етап 7 років), «Героїв Дніпра», «Мінська»).
- Будівництво перехоплюючих паркінгів на перетині Великої Кільцевої дороги та просп. Леся Курбаса (на етап 7 років), в районі ст. м. «Святошин» (на етап 7 років), «Академмістечко» (на етап 7 років), «Житомирська» (на етап 7 років).
- Будівництво перехоплюючого паркінгу в районі ст. м. «Шулявська».
- Будівництво перехоплюючих паркінгів в районі Центрального залізничного вокзалу, ст. м. «Сирець» (на етап 7 років)
Нагадаємо, у Генплані Києва відмовились від будівництва трьох станцій метро.