Про це йдеться в сюжеті Вікна “СТБ”.
Катерина була зарахована на курс і розпочала навчання у вересні у групі із 25 осіб. Окрім неї, на курсі було чотири жінки.
Зараз на курсах залишилося 13 студентів а серед дівчат – лише Катерина: інші дівчата залишили курси через складнощі із графіком, іспитами або рівнем зарплати.
Майбутні машиністи отримують стипендію в розмірі 8 тисяч гривень щомісяця та проходять інтенсивне навчання, що включає теорію й практику.
У щоденній програмі – по чотири лекції. Практична частина відбувається в тунелях метро — під наглядом досвідчених інструкторів студенти вчаться керувати поїздом.
Машиніст працює один у тунелі. У критичній ситуації допомогти може тільки власна підготовка та витримка”, — пояснює один із викладачів.
Катерина зізнається, що іноді стикається з упередженнями з боку колег. Однак її це не лякає.
Дехто вважає, що жінкам тут не місце. Але, вибачте, доведеться звільнити місце. Ми можемо керувати поїздом так само, як і чоловіки. Наші руки й ноги працюють не гірше”, — впевнено каже вона.
Читайте також: У метрополітені показали, як готують майбутніх машиністів і машиністок
Нагадаємо, наразі метрополітен знову набирає слухачів на курси машиністів і машиністок метро.