“Перш ніж продавати почистіть і помийте” – нове віяння у столичних маркетах

Автор: Оксана Тупальська
11:10 Сьогодні

Жителі столиці більше не хочуть купувати моркву та картоплю з землею, а буряк шукають лише варений. Бажання зекономити час у великому місті запроваджує нові тенденції торгівлі в супермаркетах.

“Перш ніж продавати почистіть і помийте” – нове віяння у столичних маркетах

Частка овочів, які можна їсти одразу після придбання, щороку зростає – бо попит диктує правила. 

Світ навколо змінюється, а разом із ним – доходи та звички середнього споживача. Сьогодні він все менш хоче купувати брудну картоплю невідомої якості, буряк, моркву та інші овочі, чистити і варити їх, – каже Ігор Гурін, менеджер з розвитку бізнесу компанії “Толсма Текнік”.

Нині у гіпермаркетах частка готових овочів складає ледь не 50%.

Мережа пропонує у вигляді зручних і якісних напівфабрикатів. Ціна на них буде тою самою, якщо порахувати витрати ресурсів, зусиль та часу на приготування за давнім звичаєм, – зазначає експерт. 

У супермаркетах ЄС частка чищених та митих овочів складає 46%. Тобто працюючі українці в мегаполісі випереджають показники сусідів по Європі. 

Великий Київ у Google News

підписатися