Про це повідомив директор філії “Пасажирська компанія” АТ “Укрзалізниця” Олександр Перцовський.
Перший — те, як відбувається зараз в плацкартних і купейних вагонах — комісійний продаж дуже вузького асортименту: чаю і снеків. Другий — продаж більш широкого асортименту продуктів, які розігріваються в поїзді, — так, як це відбувається зараз в поїздах Інтерсіті”, — нагадав Олександр Перцовський.
За його словами, компанія-перевізник наразі роздумує над третім проєктом, а саме над партнерством із сервісами доставки харчування, чиї кур’єри зможуть привозити замовлення на станції, через які проходять поїзда.
Він зазначив, що на сьогодні Укрзалізниця проводить опитування пасажирів, який саме сервіс для них буде зручнішим, і вже в наступному році буде проведено пілотний проект.
В першому півріччі 2021 року оголосимо конкурси та проведемо кілька пілотних проектів, щоб протестувати різні моделі. Ті з них, які виявляться більш успішними, будемо масштабувати на всю залізницю”, — додав в.о. члена правління Укрзалізниці.
Крім того, компанія ввела можливість замовити у швидкісні поїзди Інтерсіті+ бізнес-ланч. Пасажир на вибір може скуштувати м’ясний або вегетаріанський варіанти такої трапези.
Зазначається, що замовлення можна зробити під час оформлення проїзного документа онлайн або в касі.
Як повідомлялось, антикварні вагони Кагановича, і VIP-вагони “пшонка-стайл” можуть перетворитись на музей історії, вагони для молодят чи хіпстер-бар.
Читайте також: Через негоду рейси з аеропорту “Київ” скасовані, а “Укрзалізниця” впоралась оперативно