Про це вона повідомила на своїй Facebook-сторінці.
Жінка каже, що дуже здивувалась, побачивши після виходу з літака написи кирилицею і поліцейських в іншій формі.
В інтев’ю іноземному виданню пасажирка розповіла, що в Станстеді пішла на посадку до виходу №54 замість №44, а співробітники не помітили помилки під час сканування посадкового талона та пропустили її в літак. Бортпровідник у салоні літака теж не запідозрив неладного: коли Фільова запитала у нього про час польоту до Валенсії – він просто відповів – 2 години і 50 хвилин і далі займався своїми справами.
Прикордонники в аеропорту “Бориспіль” безперешкодно впустили її в Україну, оскільки громадянам Великобританії не потрібна віза. Однак у пасажирки виникли проблеми через відсутність представництва Ryanair в аеропорту.
Співробітники аеропорту зв’язалися з Ryanair, переоформили квитки з Києва в Лондон з подальшим вильотом до Валенсії. Найближчий рейс Ryanair в Станстед запланований на 21 жовтня. Тому кілька днів пасажирка проведе в готелі поруч з Борисполем.
Цікаво, що історія з багажем неуважної пасажирки, який вона відправила до Валенсії, завершилась ще більш екстремально. Авіаперевізник відправив його з Валенсії до Великобританії, з Великобританії до Києва, а тепер Київ до Манчестера.
Я не отримала багажу в Києві! Заради біса, розберіться! Ніби мені вже не вистачило!” – почала втрачати витримку Фільова.
Читайте також: Відео дня. У “Борисполі” пасажирка вийшла на крило літака через аварійний вихід
Нагадаємо, раніше на відео потрапила найдовша черга на станцію метро «Вокзальна».