Як повідомляє КМДА, наразі в Києві діють:
- 198 терміналів самообслуговування на зупинках наземного транспорту та 304 термінали на 52 станціях метрополітену. У терміналах можна купити або поповнити транспортну карту та придбати QR-квитки. Так, у червні терміналами скористалися більше мільйона разів.
- Близько 1800 терміналів Easy Pay. Easy Pay надає можливість поповнити транспортну карту.
- Близько 322 Т-кіосків. У Т-кіосках можна придбати транспортну карту.
- Каси на 52 станціях метрополітену. У касах можна придбати чи поповнити транспортну карту, а також купити QR-квиток. У червні поповнювали транспортну карту та купували QR-квитки в метрополітені понад 13 мільйонів разів.
З усіма точками продажу та поповнення можна ознайомитися на міській мапі.
Зазначимо, що для більшості мешканців міста вже зникла потреба у пошуках точок продажу, оскільки з січня 2021 для зручної оплати проїзду міський застосунок «Київ Цифровий» надає сервіс поповнення транспортної карти та купівлі QR-квитків. За номером та пін-кодом транспортну карту можна прив’язати до застосунку, щоб поповнювати її з банківської картки в будь-яку слушну мить.
Функціонал дозволяє видалити транспортну карту та додати в інший акаунт, щоб передати її другу чи родичу. Крім того, у застосунку «Київ Цифровий» можна заблокувати втрачену транспортну карту та замінити на нову, щоб зберегти дійсні поїздки.
Оплата проїзду QR-квитками здійснюється в «Київ Цифровий» з екрану смартфона з метою зменшити черги в касах та кількість паперових квитків. У застосунку можна також придбати квиток для іншого користувача. Щоб надіслати QR-квиток на електронну пошту або в зручний месенджер, потрібно лише натиснути кнопку «Поділитися квитком».
Нагадаємо, що з 14 липня Київ відмовляється від паперових квитків, що можна було придбати у кондукторів. Оплата проїзду в громадському транспорті буде здійснюватися транспортною картою або разовим QR-квитком.