Отримати консультацію щодо послуг «Київтеплоенерго» кияни можуть у ЦКС

Якщо у вас виникли будь-які питання щодо послуг, які надає компанія «Київтеплоенерго», отримати відповіді на них можна у Центрі комунального сервісу.

Як поінформували у компанії, дистанційно можна:

  • проконсультуватись щодо нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;
  • передати показання лічильників;
  • скоригувати показання та отримати перерахунок;
  • звірити нарахування та розрахунки;
  • реструктурувати борг;
  • замовити дублікат платіжки;
  • отримати інформацію про способи оплати;
  • поставити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.

Консультації проводять через месенджер Facebook або Telegram.

Також в ЦКС працює call-centre. Сюди можна звернутися за тел.: (044) 247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)-247-40-40, (096)247-40-40.

Усі канали комунікації доступні за посиланням.

Раніше «ВК» писав, що ЦКС оновив особистий кабінет споживача – що потрібно знати.