Про це повідомляє «Київтеплоенерго».
Як зазначили у компанії, підтвердження коректної роботи приладу обліку комунальних послуг вимагає фізичного доступу спеціаліста. Тож, клієнти, які тривалий час відсутні за місцем проживання, після повернення додому мають відразу зробити звірку даних або повірити лічильники в своїх оселях. На основі актуальних даних фахівці зроблять перерахунок.
Якщо ж немає можливості самостійно подати дані, це можна доручити довіреній особі, яка має доступ до житла.
«Згідно з Методикою №315 різниця між загальнобудинковим обсягом споживання послуги централізованого гарячого водопостачання та сумою показань усіх квартирних лічильників у будинку розподіляється між власниками квартир без лічильника, у тому числі – з неповіреними лічильниками. Для будинків без будинкового та квартирних лічильників гарячої води нарахування здійснюються за нормою споживання», – відмітили комунальники.
Читайте також: У столиці залишаються не повіреними понад 100 тисяч лічильників тепла
Таким чином, щоб скорегувати нарахування, власнику квартири без лічильника гарячої води необхідно надати до Центру комунального сервісу документ, що підтверджує його тривалу відсутність вдома. Це може бути довідка з місця тимчасового проживання або проходження військової служби, або підтвердження факту виїзду за кордон.
Нагадаємо, повірку індивідуальних приладів обліку раз на чотири роки здійснюють ліцензовані організації, перелік яких можна знайти на сайті Міністерства економіки України. Документи про проведення повірки необхідно передати до Центру комунального сервісу.