Курсування двоповерхового автобуса, який, ймовірно, перевозить спортсменів, зафіксували біля НСК “Олімпійського” автори альтернативного каналу Київпастрансу “Управа КПТ”.
“А ось як «для міських вулиць двоповерхові автобуси не підходять» по версії дептрансу Києва.…”, – прокоментували автори відео.
Жителі столиці, які побачили транспорт, поцікавилися, чи не перешкоджатимуть руху таких автобусів дроти тролейбусів – адже помічений двоповерховий рухається другою смугою. Однак в разі перевезення пасажирів на маршрутах подібному автобусу доведеться пересуватися першою смугою та користуватися спільними із тролейбусами зупинками.
Транспортники пояснили, що тролейбуси з сучасними автобусами не конкурують:
“Висота автобусу приблизно 4 м, контактна мережа підвішена на більше ніж 5 м”, – зазначили представники Управи КПТ.
Коли проблему доцільності та можливості вулиць з’ясували, кияни почали дискутувати, на який маршрут краще пустити німецькі автобуси, отримані в якості гуманітарки, та які зараз проходять підготовку до руху з переоформленням:
“Ці двоповерхові підійдуть для 22 маршруту”, – зазначив киянин Володимир.
Нині 22 маршрут сполучає вулиці Тростянецьку та Медову (Музей Авіації). Та з зупинками біля станцій метро “Харківська”, “Позняки”, “Осокорки” та “Славутич” перевозить пасажирів з лівого на правий берег через Південний міст.
Висунули пропозицію і про маршрут 115, який їде з Контрактової площі, до станції метро “Дніпро”, а згодом на лівий берез – до станції “Дарниця”. Опоненти назвали перешкодою міст Патона – мовляв, автобус надто важкий та габаритний, щоб їхати через річку:
“То може ми розглядаємо ситуацію, коли все гаразд? Чи ти хочеш, щоб ми все життя жили в г**ні?”, – емоційно обурився на заперечення автор ідеї запуску двоповерхового автобуса на 115-му маршруті.
Давно просять про двоповерховий автобус жителі Троєщини – щоб возив пасажирів, які їлуть вечорами з роботи від метро додому. Переживають лише, що якщо транспорт буде сильно запакований, буде важко спуститися з другого на перший поверх.
Як альтернативу, пропонують розвантажити пасажиропотік від Дарниці до Харківського масиву:
“Ну хоч би на 45“, – втрутився в дискусію киянин Владислав.
Раніше повідомляли, що запустити на маршрути столиці двоповерхові автобуси, які надійшли в якості гуманітарної допомоги з Німеччини, вирішили на рейси з мінімальною кількістю зупинок. Аби лише могли проїжджати під усіма мостами.