Про це повідомляє Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій за результатом 10 позапланових перевірок операторів мобільного зв’язку.
За даними регулятора, із січня 2023 року було проведено 8 позапланових перевірок операторів, зокрема:
- ПрАТ “Київстар” у Київській, Львівській, Одеській;
- ПрАТ “ВФ Україна” у Київській, Львівській, Одеській;
- ТОВ “лайфселл” у Київській, Львівській, Одеській та Рівненській.
В ході проведення цих семи заходів нагляду були виявлені порушення у всіх трьох операторів мобільного зв’язку“, – йдеться у повідомленні.
У НКЕК розповіли, що з початку перевірок двічі йшли назустріч операторам і продовжували термін усунення порушень, зазначених у приписах, на додаткових 30 днів, з урахуванням тривалості процедур пошуку, купівлі та встановлення генераторів та АКБ.
Кожен з постачальників за цей час повинен був вжити всіх необхідних заходів для забезпечення своєї мережі автономністю по усіх визначених точках у всіх областях України.
У встановлений термін кожен із операторів повідомив про успішне усунення порушень, виявлених в ході перевірок. Станом на кінець серпня 2023 року, проводячи перевірки, ми очікували отримати мінімальні похибки, адже осінь вже настала і питання наявності зв’язку у разі масових ушкоджень об’єктів електроенергетики в осінньо-зимовий період є надважливим”, – йдеться у повідомленні.
Регулятор планує і в подальшому перевіряти стан готовності мереж операторів до безперебійного надання послуг належної якості громадянам України у разі можливої відсутності стаціонарного електроживлення та тривалих блекаутів.
Читайте також: “Київстар”, “Хелсі” та інше: суд арештував корпоративні права олігархів Путіна в українських компаніях
Нагадаємо, в Україні готуються до можливих блекаутів.