Як повідомляє КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд" оголошує тендер на на виконання робіт із демонтажу цеху № 5 АТ "Перший Київський машинобудівний завод", що розташована поруч із Шулявським шляхопроводом.
Ця будівля перебувала у державній власності. Рішенням суду власника заводу зобов’язали продати її місту.
У КМДА кажуть, що демонтаж цієї будівлі дасть змогу виконати комплекс робіт із будівництва правоповоротного з’їзду з просп. Берестейського на вул. Вадима Гетьмана та лівоповоротного – з вул. Олександра Довженка на просп. Берестейський, а також ввести шляхопровід і ці з’їзди в експлуатацію.
Транспортна розв’язка на перетині просп. Берестейського з вулицями Вадима Гетьмана та Олександра Довженка є одним із ключових транспортних вузлів інфраструктури Києва, оскільки вона перебуває на перетині магістральних внутрішньоміських автошляхів.
Введення Шулявського шляхопроводу в експлуатацію збільшить пропускну спроможність цього транспортного вузла на 20%, підвищить безпеку дорожнього руху та забезпечить безперервний рух автомобільного транспорту вулицями Вадима Гетьмана та Олександра Довженка.
За інформацією підприємства, кошторисний розрахунок вартості об’єкта складає 126 млн 327 тис. 449, 39 грн. з ПДВ.
До слова, столична влада вже оголошувала тендер на знесення цеху у 2023 році і оцінили роботи у 93,38 млн гривень. Однак тоді договір з переможцем конкурсу було розірвано.
Читайте також: Суд зобов’язав переможця тендеру на реконструкцію Шулявського шляхопроводу повернути в бюджет понад 1 млрд грн
Нагадаємо, у 2020 Фонд держмайна України оцінив у 700 млн грн вартість цеху №5 заводу “Більшовик”. У КМДА заявили, що це нереальна, завищена сума, яку місто не платитиме. Врешті Департамент транспортної інфраструктури КМДА викупив цех № 5 колишнього заводу “Більшовик” за 112,9 мільйона гривень.
Як повідомляв “ВК”, Шулявський міст частково обрушився взимку 2017 року. Весною 2019-го його почали реконструювати, але фактично знесли і відбудували заново. Головну конструкцію над проспектом Перемоги змонтували в жовтні 2019 року, а проїзд по Шулявському мосту відкрили після ремонту в грудні.
Проте для повного завершення реконструкції необхідно знести цех №5 заводу “Більшовик”, який заважає будівництву з’їзду з шляхопроводу.
Вартість реконструкції шляхопроводу вже зростала кілька разів, востаннє – у травні 2024, відтак наразі розв’язка в обійшлася бюджету міста майже 2,45 млрд грн.