СМС-повідомлення про компенсацію за дні без мережі користувачі Київстару почали отримувати ще в останні дні грудня 2023 року. В компанії писали, мовляв, піклуємось про вас – покриємо в повному обсязі. І частина власників карток дійсно побачила, що плата за користування не стягується.
Однак у деяких все ж виникли нюанси.
Випадок перший. Після повідомлення про покриття послуг щасливий поверненням мережі абонент надсилав СМС-повідомлення до друзів зі святковими привітаннями з Різдвом та Новим роком. З відчуттям виконаного вітального боргу поринув у святкові справи. Однак… минуло кілька днів і жоднісінької тобі відповіді на привітання. Ну добре, одна людина не відповіла, друга, але так щоб усі?..
Коли перевірив властивості повідомлень, виявилось, що СМС не відправились. Поповнив картку на суму місячного погашення – і повідомлення полетіли! Згодом з’ясувалося, що з картки було знято 5 грн, після чого опція спрацювала. Покриття витрат на абонплату відбулося через 2 тижні після Нового року – про що прийшло сповіщення про оплату в повному обсязі. Кошти на рахунку залишились.
Випадок другий. Абонент отримав сповіщення, що його послуги в наступному місяці покриваються в повному обсязі. Опція спрацювала, прийшло сповіщення про отримання дзвінків, СМС та гігабайт інтернету. Смартфон дзвонить, СМС-ки літають. Проте… ліміт інтернету завершився через день після підключення. Вочевидь, збій у мережі. Після Нового року прийшов до власника картки час лікувати інформаційну безпорадність і замінювати до кінця місяця спілкування онлайн дзвінками наживо.
Випадок третій. Телефон дзвінки приймає, СМС-ки надходять, проте набрати у відповідь не виходить. Але ж мала б компенсувати вартість дзвінків компанія Київстар! До абонента не приходило сповіщення про отримання компенсації за відсутність розмов після хакерського збою – бо дзвонить він мало, поповнює рідко і на малі суми.
Як можна побачити з клієнтських відгуків на ФБ-сторінці оператора, більшість людей все ж отримали покриття витрат на дзвінки. В принципі, компенсація за місяць після кількох днів неприємностей для тих користувачів, які не дзвонять невідкладно та не застосовують телефон та інтернет щодня для роботи, є цілком вигідним «пончиком».
Кілька рекомендацій для тих, кому довелося потрапити у групу нещасливчиків.
- Якщо на ваш смартфон прийшло повідомлення про майбутню компенсацію, а її немає, спробуйте поповнити картку на невелику суму – не виключено, що через відсутність грошей на рахунку вас вважають за сплячого користувача. Бо людина картку не поповнює – значить нею не користується, отже, не виключено, що нічого не втратила під час відсутності зв’язку. Як правило, після надходження невеликої суми на рахунок, спрацьовують і «пончики».
- Зверніться до служби підтримки Київстару в соцмережах – напишіть їм про свою проблему з зазначенням після равлика назви оператора. Або зателефонуйте на гарячу лінію.
- Якщо у вас наступного дня після підключення «пончиків» закінчилися гігабайти інтернету, завантажте на смартфон додаток Київстару з Google Pay та знайдіть там звіт про користування інтернетом за добу чи дві (за скільки часу закінчився місячний об’єм гігабайтів). Якщо ваші добові витрати не відповідають цифрам, наданим в традиційному для вас пакеті послуг, повідомте про це оператора та попросіть надати потрібні гігабайти. Як правило, їх нараховують – така опція існує (і не лише на «пончики»).
Між іншим, Київстар повідомив, що ussd (коди для перевірки) вже працюють!
Йдеться про такі:
Раніше “ВК” розповідав, що Київстар надав перелік користувачів, з яких не буде стягуватися оплата в якості компенсації за втрати під час збою внаслідок атаки хакерів.