Як розповіли у «Київводоканалі», вони телефонують споживачам від імені компанії, пропонуючи провести метрологічну повірку.
«Київводоканал заздалегідь проводить лише SMS інформування про закінчення терміну повірки лічильників та не здійснює жодних телефонних попереджень», – зазначили на підприємстві.
Читайте також: Хатня справа: хто може відмовитися від повірки лічильників
Тож киянам радять замовляти повірку виключно у виконавців послуг – у «Київводоканалі» та «Київтеплоенерго».
Зробити це можна наступними способами:
У «Київводоканалі»:
– за тел. 202-02-02, 0-800-301-581;
– за посиланням;
– за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
У «Київтеплоенерго» – за номером 044-207-88-88.
Раніше «ВК» писав, як швидко передати документи після повірки лічильника.