Про те, що змінить цей проєкт у спальному районі столиці йдеться у матеріалі “Наш Київ”.
За словами Володимира Коломійця, генерального директора компанії-девелопера, тут планується створити оазис затишку та комфорту, де люди могли б відпочивати, проводити час з родиною чи друзями, насолоджуватися смачною їжею та купувати якісні фермерські продукти для себе. На створення проєкту девелопера надихнули такі європейські приклади, як Тайм Аут маркет у Лісабоні, чи Кармель маркет в Тель Авіві. Крім того, в Україні є попит на такі проєкти – дуже популярними стали “КиївФудМаркет” на Арсенальній або “Міський ринок їжі” в Одесі.
“Маркет на Позняках”, це не черговий супермаркет чи торговельний центр, наголошує девелопер, а комплексний проєкт благоустрою. Неподалік від озера вже з’явився спортивний майданчик з велопарковкою, а також майданчик для вигулу собак. А у зимовий період на схилах неподалік від озера будуть працювати дві дитячі гірки для катання на санчатах. До того ж, між групою активістів-жителів Позняків і девелопером був укладений меморандум. В ньому зафіксовано домовленість сторін про співпрацю в реалізації ініціатив щодо впорядкування території.
«Від часу, коли ми отримали дозвільну документацію, кілька разів відбулося переосмислення проєкту. Погодьтеся, на Позняках дуже щільна забудова і ще один ТРЦ тут точно не потрібен. Ми хотіли знайти концепт, який би був максимально зручний і мав би попит серед людей. Саме тому шукали ідею, яка в майбутньому зробить проєкт популярним та прибутковим. Чому почали будувати під час війни? Тому що ми віримо у швидку перемогу України та хочемо підтримати економіку і людей», – зазначив Володимир Коломієць.
До слова, будівництво біля підніжжя “Батьківщини-матері”: забудовник розповів про плани.