Про це на своєму сайті написав дизайнер ГО «Агенти Змін» і автор навігації київського метрополітену Олександр Колодько.
За його словами, на екранах, що встановлені на платформі найчастіше демонструють рекламні повідомлення, а годинник зі зворотнім відліком з’являється на них лише кожні 20 секунд, але теж з рекламою.
«…ще у 2015 році петицію про таймери підтримали понад 10 тисяч людей. Але навіть така непогана ідея, як таймери, отримала таке жахливе впровадження. І замість таймерів на кожній станції з’явиться 12 додаткових рекламних екранів, на яких додатково буде показуватись таймер» — пише Колодько.
Дизайнер пропонує демонструвати годинник зі зворотнім відліком постійно, забравши частину екранної площі у реклами, а також зробити повідомлення багатомовними та додати більше корисної інформації.
«Першочергово потрібно виходити з потреб пасажирів. Що їм потрібно на платформі? Можна виділити такі потреби: — Коли прийде наступний поїзд? А коли ще один? — В який бік їдуть поїзди на цій платформі? — До якої станції прямує наступний поїзд..?» — пише він.
Колодько додав кілька світлин-візуалізацій, як міг би виглядати такий таймер, зі збереженням встановлених екранів на Контрактовій.
Також Колодько продемонстрував, наскільки органічно подібні таймери виглядають на станціях підземки у Європі.
Окремо дизайнер зазначає, що подібні таймери в метро Києва взагалі не є обов’язковими (зважаючи на короткий інтервал між прибуттям поїздів та неможливість для пасажира в принципі змінити маршрут).
Нагадаємо, перед новим роком у підземці з’явився перший годинник зворотного відліку.