Пасажири столиці вже розкритикували нову зупинку – мовляв, не все пораховано ретельно, тому немає гарантій, що користуватися нею буде зручно. Однак виглядає вона гарно, і наскільки буде функціональною, покаже практика.
Раніше “ВК” розповідав, що на вулиці Кирилівській спочатку міські будівельники не планували будувати віденську платформу. казали, що немає на це грошей. Однак згодом після розголосу про їх потребу все ж виявилося, що створювати доступну зупинку будуть.
Поступове пристосування зупинок транспорту в перспективі дозволить не лише шляхом спроб, пошуків та помилок заявити про наміри доступності, а й дозволить зробити дійсно доступним транспорт. Проте для цього на кількох зупинках мають не зупинятися, а також продовжувати забезпечення міста низькопідлоговими трамваями.
Про те, що доступна зупинка має з’явитися і в районі ДВРЗ повідомив депутат Київради Ярослав Федоренко. Він прогулявся на місці побудови ділянки шляху.