Ні масок, ні антисептиків, ні лікаря. Як в одному єгипетському готелі приймають під час пандемії

19:45 11.11.2020

Наявність маски та обов’язкове тестування – вже не новина для туристів, які продовжують подорожувати під час пандемії коронавірусу. Справедливо, що як гості, так і приймаюча сторона повинні дотримуватись встановлених правил безпеки. Втім, деякі отелі створюють лише видимість дотримання цих рекомендацій.

Ні масок, ні антисептиків, ні лікаря. Як в одному єгипетському готелі приймають під час пандемії
Світлодіодне освітлення

Про це пише Нінель Комарова на своїй Facebook-сторінці.

Так, дівчина із сім’єю відправилась у відпустку до Єгипту, але не очікувала, що у п’ятизірковому готелі SUNRISE Arabian Beach Resort Grand Select 5* так зневажливо ставляться до карантинних вимог.

Здали тест в аеропорту і тут особисто я відчувала себе піддослідним кроликом: пронесе, чи ні, не зрозуміло. На вході в готель у всіх нас заміряли температуру і, друзі, на цьому всі запобіжні заходи, пов’язані зі світовою пандемією Covid-19, закінчилися! Адміністрація готелю лише формально дотримується превентивних заходів безпеки. Всі туристи, а сюди з нами заїхало ще чоловік 10, розбрелися по готелю: хто в ресторан, хто відразу на пляж, ніхто не сказав нам чекати в номері результатів”, – розповідає українка.

Нінель зазначила, що для гостей готелю результати ПЛР-тестів приходять не в один і той самий час.

Наші прийшли в обід наступного дня, а одній жінці прийшли тільки ввечері. Вона гуляла й спілкувалася з усіма, а на третій день ми дізналися, що вона на самоізоляції в номері через позитивний результат. А чоловік цієї панянки ходить по готелю і з усіма спілкується. І, увага, за $ 10 хтось з персоналу їй дозволив вийти погуляти і купатись. Жах!” – обурилась жінка.

Комарова додала, що немає у вільному доступі ні масок, ні антисептиків. Це дуже розлютило туристку, адже вона не очікувала такої економії від п’ятизіркового готелю.

Таке відчуття, що смертоносного вірусу просто не існує, ну або принаймні, тут, в готелі, про нього не чули”, – робить висновок українська туристка.

Окрім того, українка вказала на відсутність доступної медичної допомоги в готелі.

Ще одне жорстоке розчарування – це відсутність доступної медичної допомоги в готелі. Лікар готелю, про який нас і туроператор попередив, і на сайті готелю вказано, приймає тільки за окрему плату і лише 2 години на день. Страховка, яку ми оформили, в яку крім нещасного випадку входить і допомогу при зараженні Covid-19, не покриває консультації і надання першої медичної допомоги тут, на місці”, – пише Нінель.

Нагадаємо, що компанія-лоукостер Ryanair продовжує скасовувати авіарейси в Україні. На зимовий період компанія планує залишити усього 15 маршрутів, частина з яких тимчасово не працюватиме.

Читайте також: Wizz Air теж скасував значну кількість рейсів з України до грудня

Великий Київ у Google News

підписатися