“На вулиці Кирилівській відсутня дощова каналізація і є проблеми з водовідведенням, а облаштування зупинок зробить водовідведення неможливим. Облаштувати дощову каналізацію у рамках поточного ремонту вони (фахівці “Київавтодору”) теж не можуть”, – розповідає Управа КПТ.
Аби на оновленій ділянці шляху поруч з вулицею Вікентія Хвойки поставити зупинку з дашком, де пасажири зможуть ховатися від дощу, необхідно застосовувати більш інноваційні методики. Як, наприклад, побудова віденських зупинок. Це коли поруч з трамвайними коліями роблять підвищення з асфальту. Тоді вода стікає, і на місці посадки немає калюж. Подібні “віденські” зупинки вже є у Львові, Одесі та Вінниці.
На Кирилівській технологію використовувати не планують – кажуть, не давали на це коштів з бюджету. А в кошику на 2024 рік на ремонт заклали ще менше грошей, як цьогоріч.
“Фінансування у 2024 році очікується значно обмеженим, тому при нестачі коштів пріоритет буде віддано іншим проєктам, таким як будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу”, – розповіли будівельники.
Відтак, єдиний надійний спосіб порятунку від зливи – гарна парасоля та гумове взуття.
Як виглядає технологія “віденської” зупинки:
Нагадаємо, в ході поточних ремонтів ДТІ та Київавтодор замінять 650 м колій та оновлять поруч з ними асфальтне покриття.
А під час телефонної лінії з керівником “Київпастрансу” пасажири благали поставити на зупинках принаймні старі поношені лавки – аби було на чому посидіти, коли транспорту немає понад 30 хвилин.